Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

fredag 30. april 2010

Når Albert Åberg er tremenning

Seks-sju par sko "lyser" mot meg i vindfanget. Dei står ikkje pent på rekke og rad inntil veggen eller skohylla. Nei, dei står liksom sånn tilfeldig spreidde utover golvet. Tre skulesekkar likeså, pluss ein gymbag. "Kan de vennligst rydde i gangen?" ropar eg, ein smule irritert. Jadå, det skal dei. Skal berre gjere ferdig noko på data'n først. På spisebordet i stova ligg ein stabel med kle eg la i hop for fire dagar sidan, og som yngstejenta har fått beskjed om å legge på plass i skapet sitt, MANGE gangar. Ho eldste har omsider tatt sin stabel, men det ligg altså èin igjen. Men ho skal berre ut og stelle hesten først, så skal ho legge kleda på plass. Vel, eg ser framleis den stabelen på spisebordet, eg...

Eg går ned i kjellaren for å sette på ei vaskemaskin. Svingar innom badet som jentene har for seg sjøl der nede, for å ta med meg skittentøyet derifrå. Som så ofte før, så får eg hakeslepp når eg opnar døra.... Eg skal ikkje gå i detaljar, og ikkje hugsar eg kva slags "skal berre" som vart sagt då dei sist fekk beskjed om å rydde der, men det er i alle fall endå ikkje gjort! Men eg tek det ikkje. Dei lyt lære seg å rydde sitt eige rot. Det er ikkje slik her i livet, at alle andre ryddar etter ein. På arbeidsplassen min heng det eit klistremerke med teksten: "RYDD ETTER DEG. DIN MOR ER IKKE MED DEG PÅ JOBB". Målet mitt er at ungane mine skal oppdage at mor faktisk ikkje har verken lyst eller kapasitet til å rydde etter dei over alt, lenge før dei kjem ut i arbeidslivet...

Mine tre håpefulle har kvar sine rom. Relativt store. I alle fall så store at det er litt golvplass igjen når både pc-bord, seng og diverse andre småmøblar er plasserte. Likevel er det omtrent uråd å komme seg til og frå senga. Eg veit ikkje heilt korleis dei fiksar det der kvar kveld og morgon. Kan hende har dei ein slags innebygd GPS som eg ikkje er orientert om? Mor masar igjen: "RYDD rommet ditt!" Jaaadå, men ikkje akkurat no. Eg skal berre....

Sjøl om eg likar å ha det ryddig og skikkelig rundt meg til ei kvar tid, så er det likevel litt opp og ned med husarbeidet her i heimen. Men eg tenkte å gjere litt i dag. Støvsuge, tørke støv, rydde litt (etter alle...) og vaske golv. Det vil sei; eg skal berre svinge heklenåla nokre omgangar først, og så skal eg berre lese eit par kapittel i boka mi:)

PS: Det høver seg ikkje å legge ut relaterte foto til emnet... ;p

1 kommentar: