Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

søndag 25. juli 2010

God start på dagen

Eg stod opp klokka seks i dag tidleg. Smatt inn i treningstøy med èin gang, pakka ned både frukost og lunsj i sekken, og slengde meg på sykkelen 25 minuttar seinare. Riktignok med fleecegensar og tynne hanskar på, for det var berre 7 grader. Så trakka eg avgårde nedover i retning jobb.

På overflata av Espelandsvatnet låg det lette dottar av skodde. Sola hadde nyleg kikka over kanten av Robba. Det var stille og fredeleg langs veien. Det einaste teikn eg såg til liv, var ein del troster som kakla og småflaksa i vegkantane, med litt "snadder" i nebbet.

Etter å ha passert Bøbrua, såg eg rett ut på kaien på Havyard. Bygg 88 går ikkje an å oversjå der. Med sin skarpraude farge låg han der som ein glødande rubin i morgonsola, i stor kontrast til blå himmel, fjell og sjø. Og etter å ha sykla endå litt lenger, såg eg også "smaragden" ved sida av; bygg 101. Eit flott syn! Og faktisk er det vel to edelsteinar som ligg der ved kaien, på fleire måtar...

Pesande sykla eg det siste stykket til verftet. Eg tok ein dusj før eg avløyste nattevakta. Deretter var det tid for frukost. Og var eg maksimalt opplagt for ein lang arbeidsdag:)
"Edelsteinane" ved Havyard - fotografert då eg sykla heim att.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar