Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

Utsikt frå Skårasalen i Sunnmørsalpane

lørdag 15. juni 2013

Kveldsro


Klokka nærmar seg midnatt. Kveldstrøtt som eg er av type, ville eg normalt ha funne senga på desse tider - sjølv om det er lørdagskveld. Men ikkje denne kvelden. Det er ein heilt sjeldan sommarkveld. Ikkje eit vindpust, ikkje ein knott som plagar. Med eit pledd over meg held eg fint varmen her eg sit, og vinen varmar også litt ;)  Småfuglane stilnar. Høyrer berre nokre forsiktige plystretonar langt vekke. Ja, til og med gauken som har vore så ivrig kvar einaste kveld når eg har gått til sengs, er stille denne kvelden.  Så fint det er å berre sitte ute. Sjå dei rolege flammane på alle stearinlysa eg har rundt meg. Stemningsfullt! Eg kan ganske enkelt ikkje legge meg nett endå. Slike kveldar må ein nyte....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar